Značkové „hadry“ Ti „přitáhnou“ do života lepší ženy. True or false…:-)? – Part 1

Jak už jsem zmiňoval ve story na Instagramu (@ladislavloutchan), tak jsem se rozhodl, i díky několika rozhovorům s přáteli, kteří jsou sice hrozně fajn, ale některé jejich myšlenkové pochody – dle mého názoru – vedou poměrně „scestným směrem“, rozvinout téma „značkové oblečení“. Zároveň a jedním dechem dodám, že níže uvedené je pro cílovou skupinu 25 let +…co se týče „teenworld“ a jeho „zákonitostí“…tak ten už mě pár let míjí (jsem ročník narození 19xx 😊) a tam bych šlapal „na tenký led“ už výrazně mimogeneračního vnímání aktuálního světa.

„Děj“ tohoto postu zařadím do pražského dění, které má a vždy mělo oproti regionům trošku náskok (sám pocházím z Liberce a bydlím kousek za Prahou…tak mě snad nikdo nebude označovat za „Pražáka“😊)

Ani se nebudu zabývat tím, že opravdu bohatí lidé se logy módních návrhářů na tričkách nehonosí…i když možná to trošku „nakousnu“– a jak to tak vidím až v druhé části Značkové „hadry“ Ti „přitáhnou“ do života lepší ženy. True or false…:-)?. Stejně tak se zamyslím, proč v „byznys“ části vašeho šatníku – obleky, saka, košile…vlastně nikde viditelná loga nejsou…a to kvalitní oblek pod 10.000,- CZK v Čechách těžko seženete.

Tak….formální úvod máme za sebou…😊.

Pro začátek by bylo dobré říct si, co je to vlastně to „značkové oblečení, které by mi mělo přitáhnout více žen/ „lepší“ ženy…do života“. Nn…nevylezl jsem z pralesa 😊, ale i posun v tomto za poslední desítky let je značný…a zase a opět nějaké to přirovnání přidám k dobru. Tak pojďme na to…

20-30 let zpátky bylo středoškolské vzdělání s maturitou bráno už jako „nadstandardní“. Dnes – pokud nemáš alespoň Bc. nebo „lepší“ titul z VŠ (a klidně i pochybného charakteru), tak SŠ s maturitou je vnímáno…jako kdysi absolvování základní školy. Posun v tomto – díky dostupnosti vzdělání, společenské poptávce atd. – je obrovský.

A proč to píšu do postu o značkovém oblečení?

Protože…zde je to hodně podobné. To, co bylo na začátku nového milénia vnímáno jako značkové a prestižní a cenově dostupné pro bohaté a bohatší…se ve velké většině „značek“ posunulo (díky levným asijským kopiím, přesunu výroby z Evropy do destinací typu Malajsie a Filipíny, zrychlení „módních trendů“ a jejich změn typu „loni frčela černá přiléhavá, letos žlutá oversize“, v mnoha případech ke snížení kvality na úroveň „neznačkového“ a zároveň zlepšující se ekonomické situaci evropské populace,  změně strategie části „značkového“ spektra směrem ke snížení ceny, ale mnohem vyšších prodejům = v součtu většímu zisku) …a tím pádem se stalo onou „střední školou“. Tedy značky typu Tommy Hilfiger, Guess, Armani a i „higher level“ značky jako Lagerfeld, Versace…jsou už chápány jako „standard“ a nejsou ničím výjimečným. A co si budem…střední školu máme skoro všichni…a pár „kousků“ od těchto módních návrhářů máme v šatníku asi…opět skoro všichni…😊.

Hmmm….takže toto Tě „od davu“ příliš neodliší…naopak…možná spíše „zapadneš“. A jak z toho ven?

Na závěr této první části dám „pár“ rad, kterými se prosím raději neřiďte…bude vás to stát spoustu peněz a vaše šance se zvětší tak o 1-2%..:-)

  • Kdysi se pohrdavě říkalo o jedné značce sportovního oblečení, pokud byla kupována ve vietnamských tržnicích „čím víc pruhů, tím víc Adidas“😊. A to samé o výše uvedených „značkách“…to že budeš mít na sobě – ideálně vše s velkým, viditelným logem…tedy např. bundu od Calvina Kleina, mikinu GANT, tričko Ralph Lauren, kalhoty JOOP!, boty Converse…trenky a ponožky v setu od EA7…z Tebe spíš dělá zaměstnance kolotočářské společnosti než stylovou hvězdu večírků..:-). Zpravidla dohromady poměrně nevkusné, přeplácané s viditelnou snahou se ukázat „já na to mám“.
  • Kupuj „hadry“ od těch značkových, kteří si svou „značkovost“ minimálně ohledem pořizovací ceny udrželi  (je jich plná Pařížská), případně „novotrendových komet“, které zpravidla mají relativně krátkou životnost – kdysi to byl např. Ed Hardy, dnes Philipp Plein. Pár „znalkyň“ možná zaujmeš…ale jsou to opravdu ty ženy, které hodnotí a vybírají muže dle outfitu za 100.000,- CZK plus, které do života chceš?
  • Ideálně si tyto „outfity“ pečlivě dokumentuj, sdílej na sociálních sítích, přidej nějaký motivační komentář o úspěchu…a davy ctitelek se Ti budou „štosovat“ před dveřmi ložnice stejně jako nedávno uprchlíci z Ukrajiny z žadatelnách o víza…😊. (Berte prosím jako politicky nekorektní příklad na co nejživější dokreslení…rozhodně bych si nedovolil o aktuálních strastech Ukrajinců jakkoliv žertovat). V reálu to bude spíš vypadat jak v ordinacích poskytujících sedmou dávku vakcíny proti covidu…nikde, nikdo, sledující nepřibývají, žádosti o propojení drtivě se přibližující nule…😊.

A závěrem této první části (ve druhé „přihodím“ svůj názor jak by to mělo vypadat a reálně Ti šanci zaujmout vylepšit) jenom dvě myšlenky:

  • Našli jste (slyšeli, četli) někdy někde zmínku v ženských preferencích ohledem jejich vysněného muže že se se v TOP 10 jejich nároků, požadavků…vyskytuje „musí být značkově oblečen“?
  • Napadlo vás někdy, jak tito „značkoví“ výrobci dokonale obrátili marketing? V drtivé většině produktů (televize, automobily, jogurty…to je celkem jedno😊) musí výrobci/ distributoři zaplatit nemalé náklady na reklamu, propagaci…aby se o produktu vědělo. Zatímco u „značkového oblečení“ s viditelným logem výrobce…jim jeho nošením děláte reklamu vy…a ještě jim za ní jeho zakoupením…platíte!!!… 😊.

Tyto webové stránky používají cookies. V případě, že souhlasíte s jejich použitím, klikněte na tlačítko "Souhlasím" níže. Detaily, jak s Vašimi daty nakládáme, najdete na stránce Podmínky zpracování osobních údajů.